fbpx

Coronavirus

Belangrijke mededeling

Naar aanleiding van de  maatregelen vanuit het RIVM zijn wij genoodzaakt om de Dancing Party van 27 november en Brecheisen Business Boxing van 1 december te verplaatsen. Wanneer wij een nieuwe datum hebben vastgesteld zullen de de mensen die een kaartje hebben gekocht  zo snel mogelijk op de hoogte worden gesteld via een e-mail.

Vragen? Op basis van de meest gestelde vragen hebben we onderstaande FAQ opgesteld. We willen je vragen om vanwege de drukte rond deze ontwikkelingen pas contact met ons op te nemen wanneer je vraag nog niet beantwoord is na het lezen van de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Laatste update: zaterdag 13 november 

FAQ

Ik heb een ticket gekocht, moet ik contact met jullie opnemen?

Nee, je hoeft geen contact met ons op te nemen. We willen je ook vragen om vanwege de drukte rond deze ontwikkelingen geen contact met ons op te nemen. Wanneer een concert of evenement wordt verplaatst of geannuleerd, brengen we alle mensen die een ticket hebben gekocht op de hoogte via een e-mail. Ook kun je onze website en de pagina’s van het concert of evenement in de gaten houden voor de nieuwste informatie.

Worden evenementen verplaatst?

We doen ons best om voor de evenementen een passende, nieuwe datum te vinden. 

Gaan evenementen door?

Naar aanleiding van de aangekondigde aanvullende maatregelen vanuit het RIVM zijn wij genoodzaakt alle evenementen tot en met 3 december te verplaatsen naar een nieuwe datum. Vooralsnog kunnen evenementen na 3 december gewoon doorgaan. Mochten er wijzigingen komen in tijden of andere zaken, dan zullen we dit direct communiceren. Houd daarom onze website in de gaten!

Kan ik mijn geld terug krijgen als een evenement geannuleerd of verplaatst wordt?

Mocht een evenement verplaatst worden, dan worden de gekochte tickets automatisch omgezet en zijn geldig voor de nieuwe datum van dat evenement. Heb je via onze website een ticket gekocht en wordt een evenement geannuleerd of ben je verhinderd op de nieuwe datum? Dan kun je een refund aanvragen. Mensen die een ticket hebben gekocht, zullen een mail krijgen met uitleg hoe zij een refund kunnen aanvragen en voor welke datum dit moet. Heb je je ticket via derden gekocht? Dan raden we je aan contact met hen op te nemen wanneer je een refund wil aanvragen.