Coronavirus

Belangrijke mededeling

Naar aanleiding van de aangekondigde aanvullende maatregelen vanuit het RIVM op 23 maart 2020 zijn wij genoodzaakt alle evenementen tot en met 6 april 2020 af te lassen. Mensen die een kaartje hebben gekocht worden zo snel mogelijk op de hoogte gesteld via een e-mail. Waar mogelijk wordt een nieuwe datum voor het evenement gezocht. Ook hierover worden mensen die een kaartje hebben gekocht geïnformeerd.

Vragen? Op basis van de meest gestelde vragen hebben we onderstaande FAQ opgesteld. We willen je vragen om vanwege de drukte rond deze ontwikkelingen pas contact met ons op te nemen wanneer je vraag nog niet beantwoord is na het lezen van de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Meer informatie volgt op deze pagina, ververs deze regelmatig.

Laatste update: woensdag 25 maart 10:09

FAQ

Ik heb een ticket gekocht, moet ik contact met jullie opnemen?

Nee, je hoeft geen contact met ons op te nemen. We willen je ook vragen om vanwege de drukte rond deze ontwikkelingen geen contact met ons op te nemen. Wanneer een concert of evenement wordt verplaatst of geannuleerd, brengen we alle mensen die een ticket hebben gekocht op de hoogte via een e-mail. Ook kun je onze website en de pagina’s van het concert of evenement in de gaten houden voor de nieuwste informatie.

Worden evenementen verplaatst?

We doen ons best om voor de evenementen een passende, nieuwe datum te vinden. Voor The Dirty Daddies is dit vrijdag 18 september. De Brothers Classics editie van maart vervalt. Hetzelfde geldt voor de Teenage editie in april. Een nieuwe datum voor The Rolling Stones’ Sticky Fingers wordt nog gezocht.

Gaan evenementen door?

Naar aanleiding van de aangekondigde aanvullende maatregelen vanuit het RIVM op 23 maart 2020 zijn wij genoodzaakt alle evenementen tot en met 6 april 2020 af te lassen. Vooralsnog kunnen evenementen na 6 april gewoon doorgaan. Mocht dit veranderen, dan zullen we dit direct communiceren. Hou daarom onze website in de gaten!

Kan ik mijn geld terug krijgen als een evenement geannuleerd of verplaatst wordt?

We doen ons best om voor alle evenementen een nieuwe, passende datum te vinden. Gekochte tickets worden automatisch omgezet en zijn geldig voor de nieuwe datum van dat evenement. Heb je via onze website een ticket gekocht en wordt een evenement geannuleerd of ben je verhinderd op de nieuwe datum? Dan kun je een refund aanvragen. Mensen die een ticket hebben gekocht, zullen een mail krijgen met uitleg hoe zij een refund kunnen aanvragen en voor welke datum dit moet. Heb je je ticket via derden gekocht? Dan raden we je aan contact met hen op te nemen wanneer je een refund wil aanvragen.